Zdravý spánek

Zdravý spánek
Audio na pozitivní programování mysli obsahující rozšířenou Techniku řízené relaxace. (20 minut).
Audio k dispozici online ke stáhnutí z internetu.
Při platbě kartou je dostupné ihned po zaplacení.

Dnešní cena: 599 Kč (vč. DPH)
EUR €23.96

Vyberte si :
Váš email*:

Like this page to get a discount

Zdravý spánek je pro tělo něco jako pro náš počítač funkce restart. Když je vaše tělo unavené, můžete jej znovu nastartovat kvalitním zdravým spánkem. I když máme náročný den a potom se v noci dobře vyspíme, zvyšuje to naše šance na to, že během dne budeme mít více energie a skvělou náladu.

Zdravý spánek neutralizuje stresové hormony v našem těle. Bohužel podle statistik spíme stále méně, v průměru pouze 6,7 hod za noc. To znamená, že mnohým lidem se nedostává doporučených 7 až 8 hodin spánku. Důsledkem toho jsme pomalejší, máme problém se soustředit, často zapomínáme, děláme špatná rozhodnutí, jsme podráždění.

Ale zdravý spánek má důležitější funkci, než že si „jenom odpočineme.“ Naše mozky jsou mimořádně aktivní, když spíme.  Ve skutečnosti naše učení se může urychlit, když spíme. Každá noc, kdy zažíváme kvalitní spánek, dovoluje našemu mozku zpracovat, co jsme se naučili. Vědci objevili, že se učíme a děláme si spojení, když spíme efektivněji, než když jsme vzhůru.

Vědci objevili, že krátký spánek (méně než 7 hod), ale i dlouhý spánek (více než 9 hod) mohou působit problémy.

Studie ukázaly, že lidé, kteří spí kratší dobu méně než 7 – 8 hod nebo delší dobu než 9 hod mohou mít více zdravotních problémů.

U krátkodobých spáčů je o 35 % zvýšené riziko, že výrazně přiberou. U dlouhodobých spáčů je toto riziko vyšší o 25 %. Toto může být způsobeno hormonální nevyrovnaností, kterou způsobuje noc bez kvalitního spánku, která zvyšuje náš apetit následující den. Méně než 7 hodin spánku se také odráží na našem imunitním systému. Studie ukázaly, že lidé, kteří spí méně, než 7 hodin jsou o 3krát náchylnější na nachlazení s porovnáním s těmi, kteří spí alespoň 8 hodin denně. Když zvýšíte dobu svého spánku o 30 min nebo o hodinu, tak vám to pomůže zůstat zdravějšími. Ukázalo se také, že nedostatek spánku zvyšuje riziko rozvoje cukrovky typu B.

Ukázka audia na pozitivní programování mysli Zdravý spánek:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

K navození zdravého spánku jsem pro vás připravila relaxační audio: Zdravý spánek

  • Toto audio obsahuje účinnou techniku, která vám pomůže usnout
  • Poslech tohoto audia uvolní vaše tělo a mysl
  • Zbaví vás napětí a stresu
  • Zajistí vám zdravý a nepřetržitý spánek
  • Zbaví vaše tělo stresových hormonů, které se v něm během dne vyplavily
  • Neutralizuje stres
  • Posílí váš imunitní systém a vaše zdraví
  • Příjemné vizualizační cvičení vás uspí
  • Naučí Vás tvrdě usnout – díky tomu se následujícího dne budete lépe soustředit, budete mít více energie, budete výkonnější, budete mít skvělou náladu.

Zdravý spánek
Audio na pozitivní programování mysli obsahující rozšířenou Techniku řízené relaxace. (20 minut).
Audio k dispozici online ke stáhnutí z internetu.
Při platbě kartou je dostupné ihned po zaplacení.

Dnešní cena: 599 Kč (vč. DPH)
EUR €23.96

Vyberte si :
Váš email*:

Bonus pro Vás: Máte už náš slevový kupon na 10-20% slevu?

Pokud ne, zadejte Vaše jméno a email a slevový kupon Vám zašlu emailem.
Jméno: a email:

Komentáře nejsou povoleny.